Totalul afișărilor de pagină

joi, 30 iunie 2011

Giveaway Makeup Atelier


Imi cer scuze ca nu prea am avut timp sa postez, am avut o perioada tare aglomerata.

Am revenit cu un Giveaway, sponsorizat de Makeup Atelier Romania care sper sa va incante la fel de mult ca si pe mine.

V-am aratat ieri ce se poate realiza cu produsele lor Click Here si astazi Makeup Atelier va da ocazia sa castigati niste produse superbe:


1. Waterproof Liquid Foundation

2. High Definition Powder

3. Waterpoof Mascara

4. Pressed Powder(Roz cu reflexe)

5.Pressed Powder(Rosu Violet)

6.Pressed Powder(Violet Intens)

7. Lipstick (Roz Oriental)

8.LipGloss (Maro-Orange)

9.LipGloss (Violet-Roz)

10.LipGloss (Rosu)


11.Lip Pencil (Maro-ORange)

12. Glitters (Canar)


Reguli!

  • Sa va abonati prin Google Friend la blogul meu.(www.suntfrumoasa.com) Gasiti Google Friend Connect in sidebarul din partea dreapta in forma asta:

  • Sa postati pe blogul vostru despre acest concurs, care sa includa poza cu premiul , sa specificati sponsorul giveaway-ului Makeup Atelier Romania, si un link activ catre acest post.
  • Pentru cei care nu au blog- share pe facebook +trimiteti un mail la 5 prietene (Treceti la Cc: contact@suntfrumoasa.com)
  • Sa dati like la Pagina Sponsorului: http://www.facebook.com/Makeup.Atelier.R0mania

  • Sa lasati un comentariu la acest post care sa cuprinda :

– id-ul sub care v-ati abonat la blog prin GFC

– numele cu care ati dat like la Pagina de Facebook

– un link catre postul de pe blogul vostru unde ati scris despre giveaway.

Giveawayul se incheie pe 30 iunie ora 23.59!

Castigatoarea va fi aleasa cu ajutorul siteului random.org prin List Randomizer.

Daca vreti sa participati click aici: http://suntfrumoasa.com/2011/06/giveaway-makeup-atelier/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=giveaway-makeup-atelier#disqus_thread


Niciun comentariu: