Totalul afișărilor de pagină

joi, 3 noiembrie 2011

Cadouri


Nu mai este mult si vine iarna iar odata cu ea vine atmosfera sarbatoriilor cu miros de brad proaspat impodobit ,cozonacii rumenii si purcelusul Ghita ce asteapta sa fie taiat sa fie transformat in bucate traditionale.Cel mai mult de sarbatori imi place sa daruiesc cadouri copiilor pentru ca ei sunt singurele persoane care se bucura enorm de mult oricat de mare ar fii cadoul.Imi place acea sclipire din ochii lor ,nu am copii dar am un copil in familie este nepotelul meu Claudio pe care il iubesc enorm si daca as putea i-as cumpara zi de zi un cadou doar ca sa vad acel zambet de copil.In fiecare an ii cumpar cate un cadou de mos Craciun il impachetez frumos cu coala colorata si fundita pentru ca ,chiar daca are numai 4 ani asa ii plac cadourile ambalate frumos.Anul acesta mi-as dori sa ii cumpar acest cadou minunat Creionul fermecat set de baza 2 pentru ca s-a facut baiat mare asa cum spune el si e timpul sa invete cifrele,despre animale,litere.Eu sper sa reusesc acest lucru daca nu se va putea voi stii ca mereu orice ii voi cumpara acel zambet de copil nu va disparea niciodata.


Un comentariu:

masajerotic Braila spunea...

deja mi-am facut lista cu cadouri-le pe care mi le doresc...