Totalul afișărilor de pagină

joi, 22 decembrie 2011

"Delicioasa" vopsea de par Palette Mousse Color




Dupa cum v-am zis zilele trecute am fost invitata la campania de testare a vopselei Palette Mousse Color.Am primit coletul foarte repede prin curier ,la deschiderea ambalajului vopselei am fost tare surprinsa sa constat ca miroase a capsuni delicioase si in gandul meu mi-am zis ca ,daca ambalajul miroase asa frumos inseamna ca vopseaua este irezistibila si trebuie sa ma abtin sa nu gust din ea.Aseara a venit si momentul mult asteptat sa incerc vopseaua ,mi-am ales culoarea blond mediu pentru ca asa am mai fost vopsita si inainte.E super usor de preparat si de aplicat e ca si cum ai folosi un sampon doar ca e unul mai special "shake it",culoarea finala e superba plina de stralucire un par fin ,descurcat ,plin de vitalitate si miros de capsuni.Folosind aceasta vopsea pentru mine operatiunea de vopsire a devenit o placere fara miros intepator ,fara pete sau mizerie in baie si o aplicare extrem de usoara ,o recomand cu placere tuturor e super.Imi cer scuze ca fotografiile sunt facute cu telefonul si nu prea se poate observa stralucirea parului meu.

2 comentarii:

Butterfly spunea...

Si eu sunt foarte incantata de ea, ma chinuiam foarte mult cu aplicarea celei clasice, dar asta spuma e o placere sa o aplici ;)

~♥~Cristina♥Cris~♥~ spunea...

Ce fain ti-a iesit culoarea,mie mi-a iesit castaniu cu reflexe aurii si am avut tot blond mediu 700.Interesant:(