Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 4 februarie 2012

Castigatoare giveaway ON LINE

IMI CER SCUZE AM UITAT CA TREBUIE SA ALEG 2 CASTIGATOARE ,DECI A DOUA CASTIGATOARE ESTE : 1. Dana O ROG PE DANA SA IMI TRIMITA DATELE EI LA ADRESA MEA DE EMAIL georgescucorina40@yahoo.com ca sa trimit datele sponsorului.

1. Dana
3.Hermina
4.Rox
8.Geta Alexiu
10.Mihaela Uglea
16.mihaela
19.Sin ELENA
22.ady_na
23.Mari_Lena
30.crespo
31.doria10
32.andradarling
33.luci10
Multumesc tuturor pentru sfaturi ,ma bucur ca acum am multe idei de cadouri.Castigatoare este criscryssy ,felicitari si astept datele ei pe adresa mea de email georgescucorina40@yahoo.com ca sa le pot trimite sponsorului.

2 comentarii:

Unknown spunea...

Pai nu erau 2 seturi de produse? Ii dai 2 seturi de produse? Parerea mea e ca trebuia sa existe 2 castigatoare!

Dana spunea...

Multumesc mult pentru premiu :)